2012. április 22., vasárnap

Magyarisztán

Érdekes dolog történt a minap... A pofám leszakad!

Miután valamin felbosszantottam magam (az ok mellékes), e-mailt írtam a NAV becses munkatársainak, hogy tudomást szerezzenek egy orbitális adócsalásról, aminek többek közt én is (és minden tisztességes adózó) sértettje vagyok.
Választ persze nem kaptam azóta sem, viszont kaptam pár nap múltán egy e-mailt a Google csapattól, hogy valami szokatlan tevékenységet észleltek a felhasználói fiókomban, ezért letiltották az. Meg, hogy írjam be a telefonszámomat és az sms-ben kapott jelszóval be tudok lépni a fiókomba, ahol minél gyorsabban változtassam meg a jelszavamat. Így is tettem, bejutottam, megváltoztattam, minden rendben.
Azért kissé baszta a csőrömet ez az egész, ezért utánanéztem egy-két eseménynek, amiből a következőt sikerült összeraknom:
A NAV-nak írt e-mailt a Google fiókomhoz használt címről küldtem el, ezen kívül senki sem ismeri. A levél előtt soha nem történt hasonló eset, de felettébb gyanús, hogy a levél után 2 nappal, ugyanazon a napon 3 behatolási kísérlet is történt, a világ különböző pontjairól (free proxy). Szerintem ez nem lehet véletlen, és mivel úgyis a Nagy Nemzeti Internetcenzúra felé haladunk, teljesen nyilvánvaló, hogy célpont lettem a bazi nagy világhálón, a saját országom célpontja. Gondolom szörnyen fontos lehet a NAV-nak, hogy tudjanak a Szürkebarát éréséről, a permetezési rendről, vagy éppen az aktuális fűnyírásról... Nagyjából leszarom őket, de mégis bosszantó, amikor az ember intim szféráját feszegetik.

Ennek fényében felfüggesztem a blogos tevékenységemet, na nem mintha eddig füstölt volna a kezem alatt a klaviatúra...

Bye!

(FUCK NAV!)

4 megjegyzés:

  1. Most lehet, hogy én vagyok a buta, de a blognak mi köze hozzá? Azt miért függeszted fel? :(

    VálaszTörlés
  2. A Google fiókomat akarták feltörni, a Google családba tartozik a blogspot.com, a youtube.com, a picasa.com, és még egy rakat szolgáltatás. A görények mindenhez hozzáférhettek (volna).
    Aztán az is lehet, hogy csak hirtelen felindulásból írtam az egészet, ha látványosabb lesz a szőlő körüli tevékenységünk, talán visszatérek. ;-)

    VálaszTörlés
  3. A finisben lépsz le? Nyakunkon a szüret kolléga! :))

    VálaszTörlés
  4. Nem lépek le (még), szüret is lesz, ha minden jól megy, szeptember közepin. :-)
    Azt talán dokumentálom is.

    VálaszTörlés